Niezwykły koncert muzyki filmowej i musicalowej

Wejdź do zaczarowanego świata niewiarygodnie pięknych i wzruszających utworów filmowych oraz musicalowych wykonanych NA ŻYWO! Niezwykłe muzyczne emocje zagwarantuje niesamowita Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej oraz zaproszeni goście znani z największych scen teatrów muzycznych i musicalowych w Polsce.

Widowisko stworzone by poczuć nieprawdopodobne doznania, zagwarantowane przez najwyższej jakości dźwięk oraz piękną scenerię przenoszącą widzów w zupełnie inny, niecodzienny, zadziwiający i piękny świat muzyki!

Podczas koncertu będzie można usłyszeć największe przeboje znane z największych filmowych produkcji.

Koncert i widowisko jakiego jeszcze nie widzieliście na żywo już 11 czerwca w Warszawie na terenach Pałacu w Wilanowie

SPEKTAKULARNY

PORUSZAJĄCY

WZRUSZAJĄCY

Gdzie i kiedy?

11 czerwca 2022

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Dziedziniec Główny
Koncerty:  godz. 18:00 i 21:00

Adres:
Stanisława Kostki Potockiego 10/16,
02-958 Warszawa

Muzeum Pałacu im. Jana III w Wilanowie
Filharmonia-Śląska_Logo

Przedsprzedaż biletów już trwa

KUP BILET

Warszawa - Pałac w Wilanowie

Niezwykła sceneria

Królewski Festiwal Muzyki Filmowej to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, które łączy w sobie poruszający koncert w wykonaniu Orkiestry Symfonicznej i niezwykle utalentowanych solistów w przepięknej scenerii Pałacu w Wilanowie zapewniając widzom niecodzienne doznania i piękne muzyczne momenty.

Pałac w Wilanowie, będący niegdyś letnią rezydencją Króla Jana III, to wyjątkowy punkt na mapie dzisiejszej stolicy. Historia tego miejsca sięga XVII wieku, kiedy to Jan Sobieski, szukając wytchnienia od zgiełku miasta, stworzył poza nim harmonijną przestrzeń łączącą piękno barokowej architektury z bogactwem naturalnym otaczających pałac ogrodów. Dziś również w królewskim Wilanowie kultura spotyka się z naturą, tworząc niepowtarzalny klimat i urok tego miejsca, swoisty genius loci.

piękno muzyki_photo

Piękno muzyki

Królewski Festiwal Muzyki Filmowej powstał z pasji do muzyki i filmu, które wspólnie przenoszą nas w świat wzruszeń i wrażeń. Chcemy, by odbiorcy odnaleźli się w lubianych przebojach ze znanego filmowego repertuaru, a jednocześnie zobaczyli coś nietypowego i nowego w otoczeniu przepięknego Pałacu w Wilanowie. Dlatego też zaprosiliśmy do tego projektu nie tylko cenioną Orkiestrę Symfoniczną Filharmonii Śląskiej ale także polskich solistów znanych ze scen teatralnych i musicalowych, a za efekty wizualne odpowiadają najlepsi VJ’e, artyści sztuk wizualnych. Ich współpraca zapewni wyjątkowe emocje, a widzowie przeżyją doświadczenie, które zostanie w ich pamięci na długo.

Królewski Festiwal Muzyki_wizualizacja hali

EKSKLUZYWNY KONCERT W PLENERZE POD ZADASZENIEM

Królewski Festiwal Muzyki Filmowej zasługuje na niezwykłą oprawę dlatego na dziedzińcu Pałacu w Wilanowie postawione zostanie ogromne prześwitujące zadaszenie wraz z podłogą i wygodnymi krzesłami dla wszystkich przybyłych gości. Tym sposobem zagwarantujemy widzom piękny klimat i widok na scenerię Pałacu a warunki pogodowe nie będą mieć wpływu na odbywający się koncert.

Dojazd i parking

Do dyspozycji gości są płatne, niestrzeżone parkingi muzeum wzdłuż ul. Cendrowskiego oraz przy Stanisława Kostki Potockiego 6A, wjazd od ul. Vogla – czynne codziennie całą dobę. Opłaty: pierwsza godzina postoju – 5 zł, druga godzina – 5 zł, każda kolejna – 10 zł; opłata dobowa – 50 zł.

Parking publiczny znajduje się przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 31 i jest zarządzany przez Urząd Dzielnicy Wilanów. Czynny jest codziennie, całą dobę.

Samochodem

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie znajduje się na terenie Wilanowa w odległości ok. 10 km od centrum Warszawy, na końcu historycznego Traktu Królewskiego prowadzącego od Starego Miasta z Zamkiem Królewskim do rezydencji wilanowskiej.

Współrzędne geograficzne: 52.1651749N, 21.0905084E.
Zobacz na Google Maps.

komunikacją miejską

Do Wilanowa można dojechać liniami autobusowymi komunikacji publicznej nr: 116, 130, 131, 139, 163, 164, 180, 200, 251, 264, 317, 339, 379, 519, E-2.
Aktualne rozkłady jazdy można sprawdzić na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie.


ORkiestra symfoniczna Filharmonii śląskiej

Dzięki wysokiemu poziomowi dokonań, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Śląskiej od początku swojej działalności zapewniła sobie udział w renomowanych międzynarodowych festiwalach oraz czołową pozycję wśród zespołów tego typu w Polsce. Wszystko zaczęło się koncertem muzyki polskiej 26 maja 1945 roku. Od tego czasu, nie zamykając się na żaden z nurtów, prezentuje obok światowej literatury symfonicznej także muzykę współczesną. Wielokrotnie koncertowała na istniejącym od pół wieku Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień i oratoryjno-kantatowym festiwalu Wratislavia Cantans. Muzykuje także na festiwalach zagranicznych, co zapoczątkowała trzy dekady temu na Festiwalu Muzyki Francuskiej w La Chaise Dieu. Od 1958 roku i pierwszych tournées po ówczesnej Czechosłowacji orkiestra koncertuje w całej Europie.

 Polską kulturę promowała także poza naszym kontynentem: w Korei Południowej i na Tajwanie oraz Japonii, do której zespół zaproszono na szóste tournée w 2020 roku. W 25 krajach symfonicy dali ponad pół tysiąca koncertów. Z orkiestrą koncertowali najwybitniejsi artyści – dyrygenci i soliści, począwszy od Leopolda Stokowskiego, Giennadija Rożdiestwienskiego, Yulianny Avdeevej czy Fou Ts’onga, po Krystiana Zimermana, Igora Ojstracha, Zachara Brona, Idę Haendel, Victorię de los Angeles czy Montserrat Caballé. Dyrygentem – Kierownikiem Artystycznym Orkiestry jest obecnie Yaroslav Shemet, Daniel Oren pełni funkcję Dyrygenta Gościnnego Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Śląskiej, natomiast Mirosław Jacek Błaszczyk, dotychczasowy I Dyrygent Orkiestry, którego filharmonicy pożegnali koncertem w czerwcu 2020 r., objął stanowisko Dyrygenta Honorowego.

Maciej Paweł Sztor

Dyrygent

 

Absolwent Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu w klasie dyrygentury symfonicznej prof. Jerzego Salwarowskiego oraz uczestnik mistrzowskich kursów dyrygenckich prowadzonych przez dr Paula Elliotta Cobbsa z Waschington University oraz prof. Jose Miguel Rodilla Tortajada z Conservatorio Superior de Musica de Murcia. Dyrygował m.in. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, Polską Orkiestrą Radiową w Warszawie, Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus, Warszawską Orkiestrą Symfoniczną, Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Częstochowskiej, Lubelskiej, Pomorskiej, Poznańskiej, Szczecińskiej, Śląskiej i Zabrzańskiej, Orkiestrą Symfoniczną Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, Gdyńską, Inowrocławską, Płocką i Toruńską Orkiestrą Symfoniczną, Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej, Orkiestrą Kameralną Filharmonii Pomorskiej Capella Bydgostiensis, Orkiestrą Symfoniczną Opery i Filharmonii Podlaskiej, Orkiestrą Symfoniczną im. Karola Namysłowskiego w Zamościu, Transatlantyk Symphony Orchestra (Koncert Inauguracyjny Międzynarodowego Festiwalu Transatlantyk), Orchestra of Colours Athens (Grecja), Amazonas Filarmonica i Grupo Vocal dos Corpos Artisticos (Teatro Amazonas Brazylia) oraz Orkiestrą Symfoniczną Akademii Muzycznej w Poznaniu i Orkiestrą Symfoniczną Uniwersytetu Muzycznego w Białymstoku.

Współpracował z takimi solistami jak Agata Szymczewska, Aleksey Semenenko, Aurelia Shimkus, Johannes Bartmann, Łukasz Długosz czy Leszek Możdżer.
Maciej Sztor obok działalności symfonicznej specjalizuje się w wykonawstwie amerykańskiej muzyki filmowej. Kolekcjonuje partytury muzyki filmowej a także tworzy i realizuje własne projekty. Jest pomysłodawcą i dyrygentem Koncertów Muzyki Filmowej. Otrzymał specjalne listy z gratulacjami i podziękowaniami od Johna Williamsa, Jamesa Hornera oraz Hansa Zimmera za propagowanie ich muzyki filmowej.

Dokonał rekonstrukcji partytur oraz głosów orkiestrowych m.in. do suity koncertowej z muzyki do filmu Król Ostatnich Dni Wojciecha Kilara tzw. Małej Mszy Filmowej (dla Filmkunst – Musikverlags – und Produktionsgesellschaft mbH) a także suity z muzyki do filmu Sami Swoi, Faustyna, Rejs czy Sól Ziemi Czarnej. 

Maciej Sztor sam również pisze muzykę do filmów. Ma na swoim koncie muzykę do filmu Las Cieni w reż. Andrzeja Cichockiego.

Maciej Sztor

Zaproszeni goście znani z największych scen teatrów muzycznych i musicalowych

Natasza Urbańska

Natasza Urbańska

Wybuchowe połączenie talentu i nieskończonych pokładów kreatywności, rozwoju – taka właśnie jest Natasza. Dziś to bez wątpienia jedna z najbardziej wszechstronnych artystek w Polsce, którą Marek Niedźwiecki okrzyknął polską Beyoncé!

Na deskach teatrów gra, tańczy i śpiewa w kolejnych superprodukcjach;  w kultowym „Metrze”, czy „Policie” . Zagrała główną rolę w pierwszej trójwymiarowej polskiej mega produkcji filmowej „Bitwa Warszawska 1920” reżyserowanej przez Jerzego Hoffmana ze zdjęciami Sławomira Idziaka.

Jest odtwórczynią tytułowej roli w widowisku muzycznym XXI wieku „Polita” w reżyserii Janusza Józefowicza i z muzyką Janusza Stokłosy, który został stworzony specjalnie dla niej. Jest to pierwszy na świecie spektakl podczas którego wykorzystana została technika stereoskopii. Występowała również w rosyjskiej i niemieckiej wersji tego musicalu.

W czerwcu 2017 otrzymała nagrodę w kategorii „najlepsza aktorka musicalowa” ( za rolę w Policie ) podczas XI Międzynarodowego Festiwalu w Daegu w Południowej Koreii .

Poza murami teatralnymi podbija świat filmu i tworzy muzykę.

W lutym 2020 miał premierę film „365 dni” z udziałem Nataszy, który zdobył międzynarodowy sukces. Właśnie wydała drugi album „Rajd 44” , na którym możemy usłyszeć m.in. duet z Maciejem Maleńczukiem.

Łukasz-Zagrobelny

Łukasz Zagrobelny

Łukasz Zagrobelny to jeden z najlepszych męskich głosów w Polsce.
Jest absolwentem Szkół Muzycznych 1. i 2.stopnia, oraz Akademii Muzycznej we Wrocławiu na kierunku Dyrygentura Chóralna. Artysta wyśpiewał hity takie jak: „Nieprawda”, „Życie na czekanie”, „Nie kłam, że kochasz mnie”, „Ja tu zostaję”, „U mnie maj”, „Tylko z Tobą chcę być sobą”, czy „Gdy jesteś tu”.
W 2007 roku wydał debiutancką płytę „Myśli warte słów”, za którą przyznano mu wiele nagród, jak np. Superjedynka, ESKA Music Awards, czy nominacja do Fryderyka. W 2009 roku pojawił się drugi album Łukasza „Między dźwiękami”, Łukasz wystąpił także w programie „Taniec z gwiazdami” a przede wszystkim zagrał kilkaset koncertów i zdobył ogromną rzeszę fanów w całej Polsce. Wydana w 2012 roku płyta „Ja tu zostaję” już po miesiącu od premiery stała się Złotą Płytą. W 2012 r. tytułowa piosenka została wyróżniona podczas Festiwalu Opolskiego Super Nagrodą Programu 1 Polskiego Radia.

W 2013 r. ukazał się czwarty juz album Łukasza „Łukasz Zagrobelny Symfonicznie” będący zapisem koncertu z Polską Orkiestrą Radiową, który miał miejsce w studiu koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego.
W 2019 wokalista był uczestnikiem XII edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, w którym dotarł do ścisłego finału i ostatecznie zajął 4.miejsce. Jego najnowszy singiel „Jeszcze nie raz” miał premierę 24 lipca 2020.
W 2021 Łukasz został zaproszony do udziału w niezwykłym albumie muzycznym Chopin University Big Band pt. „Cinema Boogie”, gdzie zaśpiewał słynny utwór z serialu „07 zgłoś się” – „Przed nocą
i mgłą”. Piosenka ta została wybrana pierwszym singlem promującym wydawnictwo.
Obecnie Łukasz pracuje nad kolejnym solowym albumem.
Łukasz Zagrobelny przez wiele lat związany był Teatrem Muzycznym Roma, gdzie wystąpił w musicalach „Miss Saigon”, „Grease”, „Koty”, „Taniec Wampirów”, „Akademia Pana Kleksa”, „Les Miserables”, „Deszczowa Piosenka”, czy „Pięć Ostatnich Lat”, w którym zagrał główną rolę Jamiego. W Teatrze Muzycznym w Gdyni kreował rolę Clopin w słynnym „Notre Dame de Paris”. Serca publiczności OiFP podbił rolą Jurija Żywago w musicalu „Doktor Żywago”, oraz Judasza
w „Jesus Christ Superstar”.

Agnieszka-Przekupień

Agnieszka Przekupień

Urodziła się w Zakopanem. Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Gdańsku (specjalność: musical) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (wydział polonistyki). Obecnie jest wykładowcą śpiewu na Wydziale Sztuk Scenicznych w Katedrze Musicalu w Akademii Muzycznej w Łodzi.

Współpracuje z Teatrem Muzycznym Roma w Warszawie, Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku, Teatrem Muzycznym w Gdyni, Teatrem Muzycznym w Łodzi, Teatrem Rampa na Targówku. Najważniejsze role to: Jenna („Waitress”), Amneris („Aida”), Ellen (Miss Saigon), Lara Guichard („Doktor Żywago”), Stephanie Mangano („Gorączka Sobotniej Nocy”), Fantyna („Les Misérables”), Maria Magdalena („Jesus Christ Superstar”), Roksana („Cyrano”), Maria Rainer („Dźwięki muzyki”), Amneris („Aida”). Współpracowała też z Teatrem Pieśń Kozła we Wrocławiu, gdzie występowała w spektaklu „Return to the Voice” jako dublerka Anny Marii Jopek.

Laureatka Teatralnej Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury dla Najlepszej Wokalistki Musicalowej 2018 za rolę Lary Guichard w spektaklu „Doktor Żywago”, a ponadto laureatka wielu festiwali (m.in.: Pamiętajmy o Osieckiej, Studencki Festiwal Piosenki w Krakowie, Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu).

Od 2015 roku współpracuje z Piotrem Rubikiem w roli solistki. Nagrała z nim 2 płyty oraz wzięła udział w 4 trasach koncertowych po USA i Kanadzie. Użyczyła swojego głosu w dubbingu Królowej Idunie w filmie „Kraina Lodu 2” (2019) oraz Mamie w filmie „Wyprawa na księżyc” (2020).

JAKUB-Wocial

Jakub Wocial

Wybrany przez Romana Polańskiego do roli Herberta w polskiej oraz niemieckiej premierze musicalu Taniec Wampirów. W 2011 zagrał w niemieckiej prapremierze musicalu Rebecca na podstawie filmu Stephena Spielberga.

W 2012 roku objął stanowisko kierownika artystycznego sceny muzycznej Teatru Rampa, gdzie zrealizował szereg produkcji – zarówno z czołówki światowego musicalu, jak i mniej znanych broadwayowskich tytułów czy oryginalnych produkcji Teatru Rampa. Na przestrzeni lat kreował w murach tego teatru pierwszoplanowe role w następujących tytułach: RENT (Mark), Rapsodia z Demonem (Demon), Jesus Christ Superstar (Jezus). Jego najnowsza, entuzjastycznie przyjęta przez widzów i krytyków rola, to Sierżant Pepper w oryginalnej produkcji Teatru Rampa – Twist and Shout. Odpowiadał także za reżyserię i inscenizację Jesus Christ Superstar (Teatr Rampa w Warszawie, a od 2020 również Opera i Filharmonia Podlaska w Białymstoku) oraz inscenizację i produkcję musicalu Women On The Verge Of A Nervous Breakdown w Teatrze Rampa. W międzyczasie wystąpił w musicalu Jerry Springer – The Opera w reż. Jana Klaty, a sam wyreżyserował Prześliczną Wiolonczelistkę – musical oparty na dorobku zespołu Skaldowie. W latach 2017-2020 kreował postać Jeana Valjena w musicalu Les Misérables  w Teatrze Muzycznym w Łodzi .

W roku 2017 otrzymał nominację do Teatralnej Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury w kategorii Najlepszy Wokalista Musicalowy, z kolei rok później wyróżnienie to otrzymał za rolę Jezusa w Jesus Christ Superstar.

W roku 2018 wydał debiutancki album Dream of Broadway, będący pierwszą solową składanką musicalową w Polsce. Na płycie znalazło się trzynaście utworów, reprezentujących zarówno klasykę teatru muzycznego, jak i jego współczesne oblicze. W grudniu 2018 roku zorganizował w Teatrze Polskim w Warszawie koncert The best of Broadway, podczas którego wystąpił u boku Ramina Karimloo. W czerwcu 2020 roku powołał do życia Azyl, czyli miejsce, w którym organizował na żywo kameralne spotkania z artystami i publicznością.

Jesienią ukazał się autorski album Jakuba, pt. PLANETY. Obecnie pracuje w Stuttgarcie i związany jest ponownie z tytułem Taniec Wampirów Romana Polańskiego.

Anna Lasota

ANNA LASOTA

Absolwentka Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy (dyplom z wyróżnieniem w klasie śpiewu solowego prof. M. Krzyńskiej w 2008 roku). Od 2008 związana z Teatrem Muzycznym w Poznaniu, na deskach którego zrealizowała m.in. następujące role: Eliza (My Fair Lady),  Chawa, Cajtl, Hudel (Skrzypek na dachu), Maria Magdalena (Jesus Christ Superstar) Christine Daée (Phantom Yeston)), Lois Lane, Bianca (Kiss Me Kate), Eva Peron (Evita),Aldonza-Dulcynea (Człowiek z La Manchy), Irena Molloy (Hello, Dolly), Ania Shirley (Ania z Zielonego Wzgórza), Gerda (Królowa Śniegu), Morticia ( Rodzina Addamsów), Fastrada (Pippin), Helena Górska/Paderewska (Virtuoso), Agrawa (Kombinat).

Współpracuje z Mazowieckim Teatrem Muzycznym gdzie bierze udział w następujących tytułach: „Błękitny Zamek” (Joanna), „Koncert Operetkowy”, „Koncert Laureatów Muzycznych Nagród im. J. Kiepury”. Od 2011 we współpracy z Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus oraz  Orkiestra Polskiego Radia realizuje cykl „Wielkich Koncertów Muzyki Filmowej”. W czerwcu 2016r. otrzymała prestiżową nagrodę dla Najlepszej Wokalistki Musicalowej podczas X edycji Teatralnych Nagród Muzycznych im. Jana Kiepury. W czerwcu 2017r. otrzymała certyfikat „Najwyższa jakość” za „Najwyższej jakości piękny śpiew, talent i profesjonalizm oraz wspaniały kontakt z publicznością” oraz Najwyższe biznesowe wyróżnienie roku „ Ikar biznesu” przyznawane przez Wielkopolskie Stowarzyszenie badań nad jakością. W 2019r. Laureatka Medalu  Młodej Sztuki przyznawanego w Wielkopolsce od roku 1974r. W grudniu 2019r. wydała pierwszą solową płytę zatytułowaną „Essence”, zawierającą  najpiękniejsze motywy  z musicalu, filmu i piosenki.

Masz pytania?

Potrzebujesz pomocy? chcesz dowiedziec się wiecej. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego.

Ochrona Danych osobowych